sobota, 4 stycznia 2014

Gra dla sadystów



Link do gry: http://eye.swfchan.com/fl...&n=ryoujoku.swf 

Poradnik dla chcących sprobować:
-Na w/w stronie należy przepisać capatch'e i wcisnąć 'Get File >'.
-Gra będzie się chwile ładować, na dole strony mamy pokazany progress ładowania mniej więcej w takiej postaci: 13% (459.3 KiB/s)
-Po załadowaniu pokaże się dużo czerwonych krzaków, będziemy mieli 2 opcje do wyboru -> wybieramy tą drugą (pisaną mniejszym krzakiem, zajmującą 2 linijki)
-Następnie pojawi się nam menu, wybieramy pierwszą opcje z góry i możemy cieszyć się grą <3 
tip: po zbliżeniu kursora do lewej krawędzi pokażą nam się dostępne narzędzia


p.s nie odpalajcie przy rodzicach na glosnikach, jesli macie tylko glosniki upewnijcie sie ze sa cicho lub nikogo nie ma w pobliżu :)

15 komentarzy:

  1. Super ueiwlbiam takie gry dzieki <3 mam zamiar pograc jutro jak bede sama XDD .A kiedy next rozdział i wiecie moze ile bedzie rodziałów do konca opowiadania??
    Pozdrawiam i życzę weny wasza wierna :DD TerukiPMI
    Ps.Jestem pierwsza XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. sadyzm sadyzmem, ale co z rozdziałem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha <3 dobre! miałam zadać to samo pytanie XD

      Usuń
  3. Oh, jak dobrze, że są na świecie tacy sadyści jak ja...
    Tsysysysysysysysysysysysysysysysysy....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marti nie martw sie zawsze znajdzie sie osoba co lubuje sie w tym co ty haha :D
      TerukiPMI

      Usuń
  4. Gra grą, ale kiedy rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanie czy MiLoD bedzie kontynuowany ?? ubustwiam je<3 jestem ciekaw co sie stanie z Javerem <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cierpliwości ludzie. Jak była notka, że będzie kontynuacja, to trzeba mieć nadzieję, że tak będzie. Nie dziwcie się, w końcu długo nic się tu nie działo i musi "nadejść" wena i dużo chęci, chociaż one z pewnością są. Ja mam inne pytanie i może ktoś z tu obecnych odpowie czy takie opowiadanie jak TRESER będzie miało kontynuację kiedyś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Treser ogólnie sam w sobie jako opowiadanie nie ma zakończenia, ale jeśli napiszesz do mnie na gg podam ci strone skąd go brałem :) Gdyż tak jak w info pisałem jest to opko zupełnie kogoś innego :)

      Usuń
  7. Mozna grac to tylko na komputerze, bo ja na tabl nie moge?:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba brakuje ci jakiejś wtyczki, ja na telefonie normalnie grałam ;)

      Usuń
  8. Heejka, kiedy nex notka? nie chce pospieszec ale straaasznie mnie ciekawią dalsze losy bohaterów^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy ta notka w końcu będzie ? :__:

    OdpowiedzUsuń
  10. Ej...wchodze tu niemal codziennie od wystawienia przedostatniej notki :( I aż mnnie ściska gdzieś w środku jak widze że nie ma nic nowego :(((((
    Ale oczywiście nie pospieszam xD

    OdpowiedzUsuń
  11. EJJJJJJJ trafiłam na bloga jakieś 4 dni temu i wszystko przeczytałam ze dwa razy!!!! znam to już na pamięć i chcę więcej więcej więcej więcej <3 Kochane pyszczki ruszcie dupeczki i napiszcie coś, bo Misao tu kurwicy dostaje ;) Pozdrowienia z Hogwartu, MisaoKuroShi

    OdpowiedzUsuń