wtorek, 24 grudnia 2013

Wiele mineło, wiele się zdarzyło...

Witam wszystkich w dzisiejszym dniu, nie raz miałem usiąść i coś tutaj napisać, nie raz miałem wenę, aby pisać, ale Igi nie było, a kiedy ona miała czas, ja go nie posiadałem... Zawsze coś wypadało i nagle zanim się spostrzegliśmy zapowiada się koniec roku... A my dalej nic nie mamy napisane... Jednak mogę wam powiedzieć i obiecać, że postaramy się coś dla was napisać na początek nowego roku lub ciut po nim, ale również w styczniu i pisać systematycznie! Przez to, ze byłem w pewnym miejscu gdzie nie było neta nie miałem również kontaktu z współautorką bloga, a kiedy już wróciłem dostałem od niej propozycję: skasuj bloga, skoro na nim nie piszę... Szczerze nigdy bym go nie skasował i to nie tylko, aby owy blog trzymał mnie przy nadziei, że może kiedyś coś uda mi się napisać, ale dla tego, że między innymi widzę, jak bardzo moje pisanie się zmieniło, dojrzało, teraz zupełnie inaczej patrze na niektóre rzeczy... Ale oczywiście wiecznie nie miałem weny, miałem również doła w yaoi 0 chęci i 0 czegokolwiek z yaoi związane, jednak odrodziłem się jak feniks z popiołu w dużej mierze dzięki WAM! Tak, dzięki wam, nie chciałem was zawieść, widząc waszą cichą nadzieję, że może coś powstanie na tym blogu i nie chciałem być jak reszta, chociaż nie powiem zachowałem się do dupy nie dając znaku życia... Dlatego przepraszam! I mam nadzieję że mi wybaczycie tą wielką lukę w kalendarzu i dacie szanse, aby znowu zagościły na tym blogu notki!

Erwik
p.s Wesołych Świąt :)

24 komentarze:

  1. Erwik Boże nawet nie wiesz jak się cieszę! Wreszcie jakiś znak życia!! Czekamy teraz niecierpliwie na to co dla nas szykujecie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowy post *.* A już straciłam nadzieję... Wspaniały prezent pod choinkę ^^
    Żebyśmy ci wybaczyli będziesz musiał napisać naprawdę duuuużego i wspaniałego posta :3 Ale ucieszyłam się na wieść o regularności :D po prostu aż mi się gęba cieszy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojoj~ jakie miłe zaskoczenie *m* Wejście smoka, co nie? xD Z okazji świąt życzę, aby wena, internet i wolny czas już Cię nie opuszczały :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świąteczny cud! :)
    W takim razie życzę wam wesołych, spokojnych i rodzinnych świąt, a także szalonego sylwestra! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Magia, po prostu magia ;)
    Waszego bloga znalazłam latem. Naprawdę, byłam zawiedziona, że nie dodajecie już notek. To opowiadanie ma taki swój specyficzny urok i miałam nadzieję, że w końcu pojawią się następne rozdziały. Kilka chwil temu naszłam mnie dziwna ochota, żeby sprawdzić co tam u was. I oto proszę! Taka niespodzianka!
    Życzę powodzenia i samozaparcia do pisania oraz oczywiście wesołych i spokojnych świąt :D
    Pozdrawiam:
    (>*w*)><(^.^<)


    ~nekonekoneko

    OdpowiedzUsuń
  6. oooooooooooooooo matko anwet nie wiesz jak sie ucieszyłam wchodząc na bloga i widząc wpis po 2 w nocy skakałam i niemal piszczałam z zachwytu!!! Matko nie wierze jeny jak super prosze cb pisz szybko i duzo prooooooooooooosze przez kilka miesiecy wchodziłam i miałam naadzieje pisałam nawet do cb na gg i miałam nadzieje ze odpiszesz wiem pisze chaotycznie ale nie wiesz jak ja sie ciesze!!!! Uwielbiam Twoją twórczosc i to jak piszesz kocham twoją chorą psychike haha XDD nie no pisz bo wyjde z sb przyjade do Cb i zmusze twoją wene do natchnienia Ps przez cb nie zasne wiec musisz mi to wynagrodzić chce dłuuuuuuuuuugie opo ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie możesz przyjść, ale pamiętaj, że sam tego opka nie pisze, wiec co z tego że ja jestem i mam wene, jak druga połówka jabłka jej nie ma xD

      Usuń
  7. Jestes silny facet bedziesz robił za drugą połówke muuuuuuuuuuuuuusisz nie mozesz zostawic fanów z takim niedosytem nie skonczonego opka T_T.Chyba ze chcesz abym popadła w depresje wtedy gwarantuje Ci ze skopie Cb i twoją wene hm albo wiem przyjade do cb i pojedziemy do Igi złaipemy jej wene i bedziemy trzymac w klatce tak długo az bedzie miec mase pomysłów chyba tego nie chcesz co ^^?Noo więc zabierajcie sie do pisania ^^ bede sie podpisywac TerukiPMI żebyscie wiedzieli ze to ja i ze macie sie bac hah XD a no ten wpis o 2:31 to nie kto inny jak ja ^^Noo to koncze ten monolog zyczę duuuuuuuuuuuuuuuużo weny i chęci bo jak nie to wiesz dowiem sie gdzie mieszkacie !! XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza zasada czytelnika: nie wywierajcie presji na autorach. Rozumiem, że chcecie szybko kolejnych rozdziałów, ale trzeba mieć na uwadze, że to też są ludzie a nie roboty zaprogramowane wyłącznie na pisanie. Sama wiem z doświadczenia jak to jest, nie mamy wpływu na to kiedy wena jest a kiedy nie ma. Zwłaszcza, że w tym przypadku chodzi o dwójkę współpracujących autorów którzy razem tworzą. My powinniśmy cierpliwie czekać na to co dla nas szykują a nie grozić i przymuszać do pisania.
    Ja w każdym razie jeszcze raz życzę weny i powodzenia w twórczości. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to mnie zaskoczyłeś ^-^ Wchodzę, myślę, że nic a tu prosz TAKA radosna wiadomość. Już mi ślinka cieknie na ciąg dalszy waszego opo.
    Weny i częstrzych spotkań Wam życzę ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiedziałam, że wrócicie :D No może nie tyle wiedziałam, co nie przyjmowałam do wiadomości, że możecie NIE wrócić ;) Wasz blog był moim pierwszym spotkaniem z yaoi (świetny wybór, chyba najostrzejsze opowiadanie w sieci^^) i tak tu wchodziłam i czytałam i czytałam i w końcu nie miałam co czytać, to czekaaaałam troche czasu i jesteście <3 Więc życzę weny, weny i jeszcze raz weny :) Nie moge sie już doczekać co tam sie bedzie działo z naszym Zwierzaczkiem (^ω^)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam,
    co ja mogę powiedzieć? Bardzo się cieszę z waszego powrotu.... opowiadanie jest niezwykłe, i bardzo często wracam do wcześniejszych rozdziałów....
    Dużo weny życzę Wam i czasu.....
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiesz jak czekałam na wasz, to znaczy teraz twój powrót !! Tak się ciesze! Nana

    OdpowiedzUsuń
  13. O matko! Jak super. Nie mogę się doczekać xd. Całe szczęście, że blog nie jest zawieszony. Awww, czekam na nowe notki :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Super!!!!!!!!!!!! Czekam z utęsknieniem i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!!!!!!!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Oezu oezu oezu :D TAAAAAK! :D Jejku jak się cieszę XD Tak się stęskniłem za Zwierzaczkiem ;_______; chyba się popłaczę ze szczęścia! Z wielką chęcią powracałem do rozdziałów i jak tylko widziałem ten napis "OVA Vassalord" to mi się odechciewało wszystkiego, bo nie ma nic nowego, już się pogodziłęm że nie będzie nigdy nic, a tu taka niespodzianka! To wspaniale że wreszcie wróciliście! Nie mogę się doczekać kolejnych rozdziałów ^____^ Weny weny weny życzę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeeeeezu ale mi sie geba cieszy!!!!!!!!!!! Caly ten czas ze zniecierpliwieniem wchodzilam tu i czekalam i sie wkurzalam gdy nic nie bylo, tak bardzo sie ciesze ze nawet nie wiecie!!!!!!!!!!!!!! :D czekam czekam czekam na kolejna notke, kocham ten blog, to moj jeden z pierwdych blgow yaoi i do dzis potrafie poraz kilkudziesietny czytac wasze opowiadania!!!! A zamierzacie kontynuowac MiloD? Byloby super <333333333

    OdpowiedzUsuń
  17. Będę w siódmym niebie, jak będzie coś nowego. ^_^
    A jak przeczytałam, że notki mają pojawiać się systematycznie, to miałam ochotę skakać w górę. Już się nie doczekam. :D :D

    OdpowiedzUsuń
  18. O tak tak tak tak tak tak ;) Dużo weny i dobrego samopoczucia ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Codzienne odwiedzałam tego bloga z nadzieją że kiedyś wrócisz ! :D
    I nadszedł ten dzień ^^
    Moje noworoczne życzenie zostało spełnione ;___;
    W końcu jest po co żyć ! **

    OdpowiedzUsuń
  20. Moze nareszcie zaczniesz poprawnie pisac... bez obrazyoczywiscie. Pomysly super, ale sam sposob pisania.... jednowielkie dno... W takim razie zycze owocnej pracy i mam nadzieje, ze jeszcze nie raz tu zajrze, zastajacnowy wpis :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wierzęę w to co widzęęę. ja cięęęę. Super że wracasz do żywych ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Patrzałam na ten blog dzień w dzień i nigdy nie zwątpiłam, że się odezwiesz :)

    OdpowiedzUsuń