czwartek, 31 stycznia 2013

Jakaś nominacja do głupiego łańcuszka.

Tak wiec, miałem nic nie pisać, Igi też nie była Happy... Ale stwierdziliśmy, że może być zabawnie i niezbyt kolorowo tak jak na naszym blogu, jeśli osoby, które nas nominowały się na nas obraża, trudno się mówi... I nie będziemy nikogo więcej nominować...
Igi, Erwik:

1. Czy oglądasz dramy, anime, jeśli tak to jakie jest twoje ulubione?
Oglądam anime, te które darzę największym sentymentem to Code Geass i Death Note.
Tak oglądam, najbardziej to sportowe.
2. Masz hopla na punkcie?
Na punkcie? Znaczy na punkcie czego? Kompletnie źle sformowane pytanie.
Raczej nie, albo o tym nie wiem, a jeśli wiem to i tak wam nie powiem xD
3. Wierzysz w UFO?
Tak, ale moje wyobrażenie kosmitów odbiega od obrazu zielonych glutów.
Tak
4. Lubisz pierogi?
Tak
Tak
5. Czy masz niekontrolowane odpały, jeśli tak to jak często?
 Mam, ale to zależy od ludzi z którymi jestem i od okazji.
Cały czas, inaczej bym nie pisał takich blogów xD A tak na serio to nie mam czegoś takiego jak odpały.
6. Jakiej jesteś orientacji seksualnej?
Jestem hetero.
Hetero
7. Słowo które nasuwa ci się na "tenis" .
Sport?
PoT (dla nie kumatych Prince of Tennis)
8. Sprzedajemy sztuczne zapładniarki, skusisz się?
Po co mi sztuczne, żywe lepsze.
A niby po co mi, skoro sam mam naturalne i całkiem własne owe cacko xD
9. Wierzysz w JEDNOROŻCE i ich magiczną krainę?
W jednorożce tak, w magiczną krainę nie. 
Oczywiście, że nie to bajki dla dzieci w przedszkolu....
10. Czy Loffciasz Sassy i Madzię tak całym pukadełkiem?
Nie znam was, i nie posiadam pukadełka, które według google wygląda TAK (KLIK)
-.- NIE! 


Pozdrawiamy i nie życzymy sobie więcej tego typu rzeczy!

28 komentarzy:

  1. Niektórzy ludzie przerażają mnie swoimi pytaniami XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Głupota ludzka mnie przeraża...

    OdpowiedzUsuń
  3. ej no wyluzujcie... :/ nie musicie być od razu tacy spięci... :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahahahaha :D Ciekawość to pierwszy stopień do piekła xD Widocznie niektórzy ludzie są bardziej ciekawscy niż powinni xD

    OdpowiedzUsuń
  5. "nie życzymy sobie więcej tego typu rzeczy!"
    I słusznie, takie głupie pytania łańcuszki są po prostu... głupie. Lepiej w ogóle nie zwracać na takie gówno uwagi.
    Pozdrawiam i czekam na kolejny rozdział Zwierzaczka!

    OdpowiedzUsuń
  6. We have asked a question similar to this topic before
    and was helped out, but now id like to get specific. At first of the movie he (Mark)
    posts on a blog as he works for the girl rating site, "FaceMash", as well as as bash his ex girlfriend he
    updates his progress on creating the site. If anyone can directly quote this section of the movie I might be much
    obliged. Please and Thanks!.

    Feel free to surf to my site: http://armory.theelderscrollsskyrim.com/index.php?title=Cell_Phone_Cash_-_Turn_Cell_Phones_Into_Your_Very_Own_Bank_Machine

    OdpowiedzUsuń
  7. czekamy wszyscy na zwierzaczka ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozdrawiam i czekam na kolejny rozdział. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. błagaaam ^^ mój mózg domaga się więcej sado-maso ^^ pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. KIEDY NN? T.T
    I BŁAGAM COŚ MEGA OSTRGO, jakiś gwałt :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy będzie wreszcie następna notka?! Wszyscy czekamy ze zniecierpliwieniem! D: Ja sprawdzam codziennie (dosłownie) tego bloga czy czegoś nareszcie nie dodaliście a tu ciągle ten głupi łańcuszek! *bulwers* ._.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też wchodzę codziennie i tylko ten głupi łańcuszek. Błagam, dodajcie nowy rozdział, bo zwariuję D:

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś zainteresowany/a tematyką yaoi?
    Znasz anime/mangę Durarara!!?
    http://shizaya-opowiadania-yaoi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Rany... coś mi mówi, że ten łańcuszek nieco zdenerwował autorów bloga...
    A tak nawiasem, przejechałam sobie to opowiadania w dwa dni i jestem zachwycona ^.^
    Tylko pogratulować i życzyć weny.
    Zyskaliście kolejnego czytelnika <3

    OdpowiedzUsuń
  16. . . . nie chcę wyjś na jakiegoś poganiacza, czy rozpieszczonego bachora, ale. . . JA CHCĘ KOLEJNY ROZDZIAŁ!!!! yyyy. .. . znaczy proszę o kolejny, bo zaglądanie tu codzień i oglądanie tego łańcuszka wychodzi mi bokiem. PROSZĘ!! Weny życzę i nie pogardził bym czymś osrtym ^.^ dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałem notkę, była z 1h na blogu, ale po przeczytaniu 2 komentarzy się wkurwiłem i usunąłem, tak więc notki nie będzie, aż czegoś nie napiszemy... Chcecie, daje nie pasi to zabieram i już szczerze, od jakiegoś czasu odwidziało mi się, mam do dupy humor i nastrój i jeśli wy wybrzydzacie, to czemu ja mam wam iść na reke?

      Moze za tydzien cos dam, a moze nie...

      Usuń
    2. dodajcie spowrotem nei zdążyłem zobacyzć!! proszękocham wszystko co wasze !!!

      Usuń
    3. K*rwa kto wybrzydza?! Ja też nie zdążyłam przeczytać. Usuńcie komentarze i tyle, ale notkę zostawcie do jasnej cholerci T-T

      Usuń
    4. Ja zdążyłam przeczytać kawałek i zadzwonił mi telefon, który poszłam odebrać. Jak wróciłam i zrobiłam "odśwież" okazało się, że notka zniknęła :( a szkoda bo zapowiadało się fajnie.

      Usuń
    5. Ktoś wybrzydzał? O boże jak coś komuś nie pasuje to nie musi czytać a nie od razu pisać, że jest takie i siakie. To autor tworzy historię i nie musi ona zawsze się zgadzać z oczekiwaniami czytelników. Mi podoba się każda wasza notka. Nie miałam okazji nawet jej przeczytać a szkoda T^T Jeżeli już nie macie zamiar jej dodać to proszę wyślijcie mi ją na gg (numer u mnie na blogu) albo coś. Bo naprawdę jestem ciekawa co też się tam nie podobało czytelnikom.

      Usuń
    6. Dodaj jeszcze raz proszę...

      Usuń
    7. Po pierwsze: każdy ma prawo do własnego zdania - autor powinien o tym pamiętać. I nie jest to powód do zachowywania się jak rozwydrzona 5-cio-latka - trzeba prezentować sobą pewien poziom.
      Po drugie: jeśli brakuje weny, to w dobrym tonie jest napisać, że narazie notki nie będzie lub że nie chce się Wam już pisać - w ten sposób inni przestaną męczyć ciągłymi pytaniami o kolejną notkę.
      Po trzecie: jestem nieco zawiedziona zachowaniem niektórych czytelników, którzy będą skomleć, błagać i robić wszystko, byle tylko zadowolić autorów - ludzie, stop! Seria fajna, ale nie zachowujcie sie w ten sposób, bo to żenujące i w dodatku dajecie autorom niejako przyzwolenie na "gwiazdorzenie"... Każdy z nas potrafi wymyślić ciekawe historie, nawet jeśli nie potrafi przelać ich na papier - pamiętajcie - to dzięki Wam autorzy mogą pisać, bo gdyby nie Wy - ich blog byłby martwy - więc, tak - macie prawo okazać swe niezadowolenie, jeśli notki nie spełniają Waszych oczekiwań. Opowiadanie rozpoczęło się na pewnym poziomie i macie prawo wymagać, żeby wciąż takie było. Ponadto, jeśli autorzy chcą przyciągnąć nowych czytelników i "utrzymać" obecnych, to mogliby wspierać się ich sugestiami - w końcu piszą dla nich. Jeśli autorom się to nie podoba - zawsze mogą zamknąć bloga i prowadzić papierowy dziennik - wówczas nikt nie będzie krytykował ich prac.
      Na koniec chcę zaznaczyć, że nie zdążyłam przeczytać najnowszej notki, choć nie ukrywam, że bardzo bym chciała, gdyż opowiadanie osobiście uważam za bardzo wciągające, a powyższy komentarz jest jedynie moją refleksją, wysnutą na podstwaie wcześniejszych komentarzy. Prowadzenie bloga ma być przyjemnością :)

      Usuń
    8. Akurat ta notka była pisana kiedy mieliśmy coś do przekazania, kiedy nie mamy weny nie piszemy to jest raczej proste i logiczne.
      Nie wiem czy sama piszesz bloga, jeśli nie to jest zrozumiałe, jeśli tak na pewno kiedyś byłaś mega wkurwiona, dajesz coś i widząc takie komentarze dodatkowo się nakręcać, myślę, ze każda osoba w taki wstanie tak by zareagowała. Teraz kiedy patrze na to w stanie spokojnym wyszlo jak wyszlo, notke dodam oczywiście dla was do przeczytania, ale proszę pamiętać ze żaden autor nawet jak by dawał notki osiągające poziom podstawówki i 6 zdań, nie chce czytać negatywnych komentarzy...
      Co do "skomleń o notkę" jest zupełnie inaczej, mi to przypomina, że komuś zależy na nich i motywuje mnie do pisania następnych, inaczej nie szanował bym osob czytajacych mojego bloga :)

      Usuń
  17. kocham każde wasze opowiadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  18. kiedy nastempna nocia

    OdpowiedzUsuń
  19. Proszę proszę proszę następny rozdział bo tu umieram, prooooszę T-T

    OdpowiedzUsuń